Instablog.

To Instacar διαφέρει από τις παραδοσιακές εταιρίες leasing αυτοκινήτων προσφέροντας ευελιξία και μοναδικές δυνατότητες για ιδιώτες και επαγγελματίες.

a min countryman 2024

HotWheel του μήνα: Mini Countryman C Classic Trim

instateam

Σήμερα στο instacar, είμαστε πολύ χαρούμενοι αφού ξεκινάμε μια καινούργια παράδοση: 

το HotWheel του μήνα!

Την πρώτη εβδομάδα κάθε μήνα, λοιπόν, το #instateam θα μεταφέρει την άποψη του για το αυτοκίνητο που επέλεξαν οι περισσότεροι ως το νέο instacar τους. Και είμαστε ακόμα περισσότερο χαρούμενοι που η παράδοση ξεκινά με μια εταιρεία που υπεραγαπάμε, τη Mini! Ο λόγος φυσικά για το ολόφρεσκο Mini Countryman στην έκδοση Classic Trim.

Μια καινούργια και πολύ τολμηρή κυκλοφορία για τη Mini που στην αρχή μας έκανε να απορήσουμε λίγο. Απορία που μας έφυγε γρήγορα όταν είδαμε το καινούργιο Mini Countryman από κοντά και ακόμα περισσότερο όταν βρεθήκαμε στο τιμόνι του. Για αυτό και γράφουμε σήμερα για να πούμε ακόμα και στους πιο δύσπιστους ότι το καινούργιο Mini Countryman μπορεί να σταθεί περήφανα στο lineage μιας εταιρείας που μας έχει κάνει να ερωτευτούμε πολλές φορές.

 

Μίνιμαλ και φουτουριστικό εξωτερικό

Όταν λέμε ότι η Mini έκανε τολμηρή κίνηση με την κυκλοφορία του νέου Countryman δεν το λέμε τυχαία. Η Mini εδώ και πολλά χρόνια είναι κάπως συντηρητική στις αλλαγές που κάνει στα μοντέλα της και αυτό φαίνεται ότι δεν ενοχλούσε καθόλου το φανατικό κοινό της. Το αντίθετο θα έλεγε κανείς αφού το Mini Club παρέμενε ακμαιότατο και για αυτό κάθε launch νέου μοντέλου ανέκαθεν συνοδευόταν από μεγάλη επιτυχία. 

Και κάπως έτσι εκεί που δεν το περίμενε κανείς, ήρθε η ανακοίνωση για την ανανέωση ολόκληρης της γκάμας της Mini με πρώτο το νέο Countryman, το οποίο είναι και το “μεγαλύτερο” Mini που υπήρξε ποτέ. Η τρίτη γενιά Countryman είναι κατά 13 cm  μακρύτερη και 8 cm ψηλότερη από την προηγούμενη και έτσι φτάνει πλέον πιο κοντά στα νούμερα μιας καθαρά SUV κατηγορίας, ξεπερνώντας μάλιστα σε διαστάσεις και μοντέλα όπως το Nissan Qashqai και το BMW X1.

Οι διαστάσεις του όμως κρύβονται έξυπνα κυρίως χάρη στον επανασχεδιασμό του C pillar που δημιουργεί την αίσθηση ότι είναι λιγότερο μακρύ από τα 4,447 m του, παράλληλα ενισχύει το εφέ αιωρούμενης οροφής χαρακτηριστικό των Mini. Και αυτή η αλλαγή θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ενδεικτική της σχεδιαστικής φιλοσοφίας γύρω από το νέο Countryman, αφού το design διατηρεί κάποια χαρακτηριστικά της Mini αισθητικής αλλά εμπλουτίζεται με μια “Χαρισματική Απλότητα” (“Charismatic Simplicity”) που δεν μας έχει συνηθίσει. Έτσι βλέπουμε ότι πολλές από τις καμπύλες του αμαξώματος έχουν “ισιώσει” ελαφρώς για να δώσουν ένα πιο μινιμαλιστικό εφέ που επικοινωνεί καλύτερα με τις τελευταίες σχεδιαστικές τάσεις στην αυτοκίνηση (τάσεις που έχουν επιβληθεί εν πολλοίς από τη στροφή στα ηλεκτρικά).

 

mini countryman 2024 interior

 

Ευρύχωρο και stylish εσωτερικό 

Και αν το εξωτερικό χρειάζεται λίγο χρόνο για να το συνηθίσεις, δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να πούμε το ίδιο για το υπέροχο εσωτερικό του νέου Countryman, το οποίο για πολλούς έχει τον πιο όμορφο σχεδιασμό στην κατηγορία του. Ένα εσωτερικό που καταφέρνει να παραμένει εντυπωσιακό παρά τη σχετικά απλή σχεδιαστική του γλώσσα με το σχεδόν άδειο ταμπλό και την επιβλητική οθόνη OLED, κάτω από την οποία βρίσκουμε ελάχιστους φυσικούς διακόπτες.

Η ποιότητα των υλικών είναι αντάξια της Mini αλλά με ένα twist εφόσον μέρος των υφασμάτων που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό προέρχεται από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Τα υλικά ενώνονται με εξαιρετική συναρμογή που έχει ως αποτέλεσμα την παντελή έλλειψη τριγμών στην καμπίνα. Παράλληλα, οι συνδυασμοί των χρωμάτων και των διαφορετικών υλικών είναι αριστούργημα όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η Mini χρόνια τώρα.

Εδώ βλέπουμε και το ευεργετικό αποτέλεσμα της αύξησης των διαστάσεων αφού η νέα γενιά Mini καταφέρνει να ενισχύσει την ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες. Έτσι στο πίσω κάθισμα υπάρχει περισσότερη άνεση για τους πίσω, όπου θα βολευτούν εύκολα 3 ενήλικες με επιπλέον χώρο τόσο για το κεφάλι όσο και για τα γόνατά τους, κάτι που έλειπε κάπως από την προηγούμενη γενιά. Ενώ το πορτμπαγκάζ του νέου Countryman παραμένει στα 450 lt, που είναι μέτριο για την κατηγορία του, αλλά επαρκές για τις ανάγκες μετακίνησης μιας οικογένειας.

 

mini countryman 2024 infotainment

 

Υψηλή τεχνολογία στα δάχτυλά σου 

Η μεγάλη διαφορά στο ταμπλό της νέας γενιάς Mini Countryman σε σχέση με την προηγούμενη είναι ο έντονα τεχνολογικός προσανατολισμός. Στο νέο Mini Countryman ο πίνακας οργάνων έχει εξαφανιστεί εντελώς και όλες οι πληροφορίες για τον οδηγό εμφανίζονται στην μεγάλη κεντρική οθόνη OLED στο κέντρο του ταμπλό, αν και κάποιες εκδόσεις, όπως και η C Classic Trim που θα βρεις στο instacar, ενισχύονται με Head-Up Display. Το Mini Head-Up Display σε ενημερώνει για την ταχύτητά σου ενώ προσφέρει και πληροφορίες από το σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων.

Στη “χορταστική” οθόνη OLED με διάμετρο 24cm θα βρεις περισσότερες πληροφορίες από τον υπολογιστή ταξιδιού ενώ έχει και όλες τις λειτουργίες διασκέδασης και ψυχαγωγίας που μπορείς να φανταστείς- μέχρι και την επιλογή να παίξεις παιχνίδια με τους συνεπιβάτες σου. Τα γραφικά στην οθόνη είναι πολύ προηγμένα και όπως θα περίμενε κανείς είναι και πανέμομορφα. Η οθόνη είναι αφής αλλά για μεγαλύτερη ευκολία στον οδηγό μπορείς να την ελέγξεις με φωνητικές εντολές λέγοντας απλά “Hey Mini” και τότε θα εμφανιστεί ο αξιολάτρευτος προσωπικός Mini βοηθός σου.

Στο ταμπλό θα βρεις και το κουμπί “Experiences” με το οποίο μπορείς να αλλάξεις το προφίλ οδήγησής σου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα αισθανθείς διαφορά στην απόκριση του τιμονιού και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Και πριν πεις ότι είναι λίγο υπερβολικό να ονομάζεται Experiences αυτός ο διακόπτης, θα σε προλάβουμε γιατί η αλλαγή στο προφίλ συνοδεύεται και με μια συνολικότερη αλλαγή στο περιβάλλον του συστήματος infotainment ώστε να ταιριάζει με το επιλεγμένο προφίλ. Τα προφίλ είναι 7+1, έχεις δηλαδή τα Core, Go Kart, Green, Balance, Timeless, Vivid, Trail αλλά και τη δυνατότητα να φτιάξεις το δικό σου προφίλ (Personal), που θα ταιριάζει περισσότερο στον δικό σου τρόπο οδήγησης.

 

mini countryman 2024

Οικογενειακό SUV στο σώμα, Mini στο πνεύμα

Από ό,τι έχουμε πει μέχρι τώρα καταλαβαίνεις ότι η Mini πήρε τα ρίσκα της με τη νέα γενιά Countryman, ευτυχώς ένα πράγμα που δεν θα ρισκάρουν ποτέ είναι και το σημαντικότερο: η Mini οδηγική εμπειρία. Γιατί ένα Mini χωρίς την go-kart αίσθηση θα ήταν καταδικασμένο στην αποτυχία και το νέο Mini Countryman έχει πολλές επιτυχίες ακόμα μπροστά του. Έτσι, παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις του, καταφέρνει να είναι fun-to-drive.

Γιατί αν και οι μεγαλύτερες διαστάσεις στοίχισαν λίγο στη σπιρτάδα του Countryman, διατηρεί καλή επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,3 sec και τελική ταχύτητα 212 km/h, επιδόσεις απολύτως ικανοποιητικές για ένα οικογενειακό SUV αυτοκίνητο της οικογένειας Mini. Από την άλλη, η σφιχτότερη ανάρτηση και η άφθονη πλευρική πρόσφυση επιτρέπει πολύ καλό έλεγχο του αυτοκινήτου. Στη συνολικότερη καλή οδηγική αίσθηση συμβάλλουν και τα μηχανικά μέρη που μοιράζεται με το BMW Χ1, όπως το τιμόνι και ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με ένα mild hybrid σύστημα 48V πετυχαίνοντας και καλύτερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Τέλος, το νέο Mini Countryman έχει και αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 202 mm κερδίζοντας σε ένα ακόμα σημείο: στη δυνατότητα να ανταπεξέρχεται σε ήπιες off-road διαδρομές. Με άλλο λόγια, σου δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψεις ακόμα περισσότερους προορισμούς χωρίς άγχος.

Και αν ακόμα και μετά από όσα είπαμε, δεν έχεις πειστεί ότι το νέο Countryman αξίζει να αποκαλείται Mini σε προκαλούμε να το δοκιμάσεις με τις πιο απλές διαδικασίες χωρίς δεσμεύσεις και περιορισμούς μέσα από το ευέλικτο leasing του instacar. Γιατί όταν το instateam ανακηρύσει ένα αυτοκίνητο ως το HotWheel του μήνα, δεν το λέμε τυχαία. 

Και αν θέλεις και άλλες πληροφορίες για το υπέροχο Mini Countryman, μη διστάσεις να μας στείλεις mail στο [email protected] ή να μας καλέσεις στο 210 6107283. Κάνε μας και ένα follow στα Social media (Facebook, Instagram και Tik Tok), όπου ανεβάζουμε περισσότερο υλικό. Δες και το blog μας, για να διαβάζεις και άλλα τέτοια άρθρα. Και φυσικά subscribe  στο κανάλι μας στο YouTube. Τα λέμε στα επόμενα!

 

 

 

Τελευταίαάρθρα.