Instablog.

To Instacar διαφέρει από τις παραδοσιακές εταιρίες leasing αυτοκινήτων προσφέροντας ευελιξία και μοναδικές δυνατότητες για ιδιώτες και επαγγελματίες.

Fiat 500e Cabrio

instacar review : Fiat 500e Cabrio

instateam

Αυτοκίνητο πόλης, cabrio, στιλάτο σαν να βγήκε από οίκο μόδας και ηλεκτρικό . Ακούγεται ιδανικό, τόσο που θα μπορούσες να ισχυριστείς ότι δεν υπάρχει. Και όμως, υπάρχει και ακούει στο όνομα Fiat 500e Cabrio Comfort. Είναι το νέο Fiat 500 σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, εναρμονισμένο με τα πρότυπα της εποχής και έτοιμο να κλέψει την παράσταση. Η ομάδα του instacar ετοίμασε ένα αναλυτικό review, για να μάθεις όλα όσα χρειάζεσαι για το ‘Made in Torino” Fiat 500. Βάλε τη ζώνη σου, τα πιο στιλάτα ρούχα σου και πάμε να το δούμε αναλυτικότερα!


 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Fiat 500e Cabrio

 

Προτού ξεκινήσουμε, αξίζει να σημειωθεί, πως το ηλεκτρικό Fiat 500 σχεδιάστηκε από το μηδέν και διαφέρει σημαντικά από το “απλό” 500αρακι με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Αναλυτικότερα, το 500e έχει μήκος 3,6, πλάτος 1,6 και ύψος 1,5 μέτρα αντίστοιχα και διατίθεται σε τρεις εκδοχές, hatchback, 3+1, με μία επιπλέον πόρτα για ευκολότερη πρόσβαση στις πίσω θέσεις, χωρίς, όμως να αλλάζουν οι διαστάσεις και Cabrio, την οποία και ξεχωρίσαμε εδώ στο instacar και θεωρούμε την καλύτερη εκδοχή για τις ελληνικές καιρικές συνθήκες. 

 

Περνώντας στους κινητήρες, το 500e διατίθεται με δύο επιλογές. Η μία αποδίδει 95 ίππους και έχει αυτονομία έως και 180 χιλιόμετρα και η δεύτερη, αυτή που είναι διαθέσιμη στο instacar, αποδίδει 118 ίππους και έχει αυτονομία 320 χιλιόμετρα. Εδώ, η Fiat υποστηρίζει πως η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα σε κίνηση εντός πόλης. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 και 150km/h αντίστοιχα για τις δύο εκδόσεις και το “γέμισμα”, η φόρτιση δηλαδή, είναι μία διαδικασία, που διαρκεί 12 και 20 ώρες αντίστοιχα για μία πλήρη φόρτιση σε οικιακή πρίζα και 4 ή 6 ώρες αντίστοιχα για φόρτιση σε wallbox. 


 

Εξοπλισμός

 

Εξοπλιστικά, το ηλεκτρικό 500αρακι είναι πλήρες. Στο ταμπλό θα βρεις δύο ψηφιακές οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι και μία στην κεντρική κονσόλα. Η πρώτη είναι 7 ιντσών και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, όπως το ποσοστό της μπαταρίας, την αυτονομία σε χιλιόμετρα, το επιλεγμένο mode οδήγησης, το επίπεδο της αναγεννητικής πέδησης κλπ. Η κεντρική οθόνη είναι έως και 10,25 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση και φέρει το σύστημα Uconnect της Fiat. Ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto και ό,τι άλλο παρέχει ένα infotainment system σε σύγχρονο αυτοκίνητο, μόνο που εδώ έχει φινέτσα και στυλ. Οι επιλογές των σχέσεων είναι σε μορφή “piano” πλήκτρων κάτω από την κεντρική οθόνη, όπως και οι λειτουργίες του κλιματισμού, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει και ο περιστροφικός διακόπτης για τα modes, τα οποία θα αναφέρουμε παρακάτω. 

 

Fiat 500e Cabrio interior

 

Το εσωτερικό αποτελείται από υφασμάτινα καθίσματα, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα πλαστικά, το τιμόνι από vegan δέρμα και τα πατάκια από ανακυκλωμένο nylon. Ποιότητα και αισθητική με “eco-friendly” πρόσημο. Αξιοσημείωτα είναι τα “μπουτόν” για το άνοιγμα των θυρών από μέσα και η απουσία κλασικού χερουλιού, καθώς και οι σχεδιαστικές αναφορές στο πρώτο Fiat 500. 


 

Στον δρόμο

 

Το 500e είναι τόσο fun στον δρόμο, όσο είναι και εμφανισιακά. Ευέλικτο εντός πόλης, παρκάρει εύκολα και μαγνητίζει τα βλέμματα των πεζών, αλλά και των υπόλοιπων οδηγών. Είναι ιδιαίτερα σβέλτο από στάση και εν κινήσει και αυτό οφείλεται στην ηλεκτρική του φύση. Όπως προαναφέρθηκε, διαθέτει τρία modes, Normal, Range και Sherpa. Στο Normal έχει πλήρη ισχύ και σχεδόν μηδαμινή αναγεννητική πέδηση, παραμόνο όταν πατάς φρένο. Στο range τα πράγματα αλλάζουν. Η αναγεννητική πέδηση δίνει παρόν και φρενάρει το αμάξωμα με το άφημα του γκαζιού, για την φόρτιση του ηλεκτροκινητήρα, επιτυγχάνοντας έτσι μεγαλύτερη αυτονομία. Το sherpa, είναι σαν να βάζεις το κινητό σου σε λειτουργία χαμηλής ισχύος, όταν “αδειάζει” απο μπαταρία. Πάλι εφαρμόζεται αναγεννητική πέδηση με το άφημα του πεντάλ του γκαζιού και παράλληλα απενεργοποιούνται ενεργοβόρες λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός και η τελική ταχύτητα μειώνεται. Στα δύο τελευταία modes, το αυτοκίνητο μπορεί ουσιαστικά να κινείται “one pedal”, με την χρήση δηλαδή μόνο του δεξί πεντάλ, χωρίς να χρησιμοποιείται το φρένο. Φυσικά, αυτό θέλει αρκετή τριβή με το αυτοκίνητο για να επιτευχθεί. 


 

Fiat 500e Cabrio drive modes


 

Στον αυτοκινητόδρομο, μπορεί να κινηθεί άνετα με ταχύτητες που κυμαίνονται από 80 - 120 χιλιόμετρα ανά ώρα. Ωστόσο, δεν είναι το φυσικό του περιβάλλον. Και αυτό γιατί, εκεί καταναλώνει περισσότερη ενέργεια. Σε συνθήκες οδικού δικτύου, δεν πατάμε συχνά φρένο και έτσι δεν επωφελούμαστε από τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Παρόλα αυτά, το 500 τα πάει περίφημα και εκεί, αποδεικνύοντας, πως πρόκειται για ένα πλήρως ανανεωμένο Fiat 500 εξελιγμένο σε κάθε τομέα. 

 

Η υφασμάτινη οροφή απογειώνει την εμπειρία. Ανοίγει αυτόματα σε δύο στάδια. Με το πάτημα του κουμπιού μία φορά, ανοίγει μέχρι το ύψος περίπου των πίσω καθισμάτων ενώ με το δεύτερο πάτημα, ανοίγει μέχρι πίσω, όπως είθισται στα cabrio αμαξώματα. Φυσικά, μπορείς να σταματήσεις την υφασμάτινη οροφή σε οποιοδήποτε στάδιο πατώντας απλά το κουμπί. Σε γενικές γραμμές, η λειτουργία είναι άψογη και παρά το “υφασμάτινο” της υπόθεσης, ο θόρυβος εντός καμπίνας είναι αμελητέος. 

 

Το 500e, σε Cabrio εκδοχή, είναι το απόλυτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, ενώ η απόκτησή του με ευέλικτο leasing από το instacar, χωρίς προκαταβολή, χωρίς δεσμεύσεις και με δωρεάν αλλαγή το κάνει ακαταμάχητο, “Molto bene”, που θα έλεγαν και οι Ιταλοί. Πάρε προσφορά σε 1’ και ξεκίνα τις insta-βόλτες. 

Δες και το video review του CarBoldie, που λέει την άποψή του για το ηλεκτρικό κόσμημα της Fiat: 

Τελευταίαάρθρα.