Instablog.
To Instacar διαφέρει από τις παραδοσιακές εταιρίες leasing αυτοκινήτων προσφέροντας ευελιξία και μοναδικές δυνατότητες για ιδιώτες και επαγγελματίες.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης που θα σου λύσουν τα χέρια
Η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης όλο και αυξάνεται. Οι τιμές των καυσίμων παραμένουν υψηλές και έτσι ο κόσμος στρέφεται σε μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, που είναι απαλλαγμένα από τέλη κυκλοφορίας και κόστη συντήρησης, ενώ παράλληλα κινούνται και πιο ευέλικτα εντός του αστικού κύκλου. Οι επιλογές πληθαίνουν, όσο οι εταιρείες ανταποκρίνονται στη ζήτηση και τη νέα τάση για την αστική μετακίνηση. Ωστόσο, εμείς στο instacar συγκεντρώσαμε τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές για να διαλέξεις αυτό που καλύπτει τις ανάγκες σου. Βάλε τη ζώνη σου και πάμε να τα δούμε αναλυτικότερα.
Citroen Ami - Η μασκότ
Το πιο viral micro-car, δεν είναι άλλο από το Citroen Ami. Είναι αλήθεια πως, με την κίνηση αυτή η Citroen τάραξε τα νερά στα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης. Έχει μήκος 2,4, πλάτος 1,39 και ύψος 1,5 μέτρα αντίστοιχα και ο σχεδιασμός του είναι συμμετρικός εμπρός και πίσω. Ο χώρος στο εσωτερικό είναι αρκετός για δύο άτομα, ενώ εντύπωση προκαλεί και μία έξτρα θέση για μια μικρή βαλίτσα στα πόδια του συνοδηγού. Εντός του ami θα βρει κανείς μόνο τα απαραίτητα. Μηχανικό χειρόφρενο και 6 πλήκτρα: 3 για τα αλάρμ, τη θέρμανση, το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ και 3 για τη διαχείριση της κατεύθυνσης της κίνησης, όπου D για το drive, Ν για τη “νεκρά” και R (reverse) για την όπισθεν. Μία LCD οθόνη, πίσω από το τιμόνι, παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες του οχήματος, δηλαδή την ταχύτητα, την αυτονομία, τη στάθμη της μπαταρίας και τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Εδώ να σημειωθεί πως το Citroen ami έχει αυτονομία 75 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του αγγίζει τα 45 χιλιόμετρα / ώρα. Για την κίνηση του ευθύνεται ένας ηλεκτροκινητήρας 6kW, ο οποίος χρειάζεται μόλις 3 ώρες για να φορτίσει πλήρως σε μία απλή οικιακή πρίζα.
Το ami δεν είναι το πιο φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Φυσικά, μπορείς να αποκτήσεις το Citroen ami με ευέλικτο leasing από το instacar χωρίς προκαταβολή, χωρίς την εμπλοκή τραπεζών και χωρίς δεσμεύσεις. Πάντως, εδώ στο instacar μας αρέσει τόσο πολύ το ami, που βάλαμε την υπογραφή μας και κρατήσαμε ένα για τις αστικές μας μετακινήσεις.
ZHIDOU D2 - Comfort καταστάσεις
Η ZHIDOU είναι μία εταιρεία, που κατασκευάζει αποκλειστικά micro-cars. Το D2 έχει μήκος 2,8 , πλάτος 1,4 και ύψος 1,5 μέτρα αντίστοιχα. Κινείται με έναν ηλεκτροκινητήρα 10 ή 15 kW, η αυτονομία του φτάνει τα 100 χιλιόμετρα (ανάλογα πάντα τις συνθήκες οδήγησης) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 85 χιλιόμετρα την ώρα. Μία πλήρης φόρτιση διαρκεί 5,5 - 6 ώρες σε μία απλή πρίζα σούκο.
Αυτό που ξεχωρίζει το ZHIDOU D2 από τα υπόλοιπα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης είναι ο εξοπλισμός του. Παρόλο που ανήκει στην κατηγορία των micro-cars (στην κατηγορία L7e, χωρίς περιορισμό στα 45χλμ/ώρα, συγκριτικά με το ami που αναφέραμε παραπάνω), έχει εξοπλισμό αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, έχει ζάντες αλουμινίου, 4 δισκόφρενα, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, αερόσακο και χειριστήρια για έλεγχο του ηχοσυστήματος, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ακόμα και οθόνη πολυμέσων android 9 ιντσών με bluetooth και υποδοχές usb,sim και aux. Επιπλέον, έχει κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς και σύστημα keyless για εύκολη πρόσβαση. Εντύπωση προκαλούν τα καθίσματα με επένδυση δερματίνης, που χαρίζουν μία αίσθηση πολυτέλειας, στο εσωτερικό του D2. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 300 λίτρων, αρκετά μεγάλος για την κατηγορία. Το ZHIDOU D2 αποτελεί μία έξυπνη λύση για την αστική μετακίνηση, χωρίς να στερείται χαρακτηριστικά άνεσης, που ανήκουν σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Smart ForTwo EQ
Δεν χρειάζονται συστάσεις για ένα Smart, πόσο μάλλον για την αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή. Το πρώτο Smart βγήκε στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 1998 και έκτοτε γνώρισε τεράστια επιτυχία στις πωλήσεις και στην αναγνωρισιμότητα του κόσμου, ενώ ενδιαφέρον έχει η ιστορία μέχρι να φτάσει στην παραγωγή. Έτσι, δεν θα μπορούσε να λείψει μία ηλεκτρική έκδοση, εναρμονισμένη με τα πρότυπα της εποχής. Μήκος 2,6 , πλάτος 1,6 και ύψος 1,5 μέτρα αντίστοιχα. “ Things are getting serious”, όσον αφορά την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, με 82 ίππους διαθέσιμους, αυτονομία, που μπορεί να φτάσει τα 159 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα 130km/h. Τον ηλεκτροκινητήρα τροφοδοτεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 17,6 kwh, η οποία φορτίζει σε μόλις 40 λεπτά από 0 έως 80% σε wallbox φορτιστή 22kW. Η μπαταρία συνοδεύεται με εγγύηση 8 ετών. Εξοπλιστικά, δεν του λείπει κάτι, μιας και πρόκειται για ένα Smart με ηλεκτροκινητήρα. Συνεπώς, air condition/ κλιματισμός ( ανάλογα την έκδοση), infotainment με bluetooth συνδεσιμότητα, χειριστήρια στο τιμόνι, ακόμη και θερμαινόμενα καθίσματα σε πιο πλούσιες εκδόσεις δίνουν το παρόν και αναβαθμίζουν την εμπειρία. Smart EQ με ευέλικτο leasing από το instacar και οι διαδρομές σου αποκτούν άλλο αέρα.
Fiat 500e Cabrio - Elegante
Αδιαμφισβήτητα το πιο στυλάτο αυτοκίνητο πόλης. Όλοι το αναγνωρίζουν και το θαυμάζουν στον δρόμο. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση σχεδιάστηκε από το μηδέν και έτσι η Fiat έφερε τα “πάνω κάτω” για μία ακόμη φορά, με το πιο δημοφιλές μοντέλο της. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το 500 με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με μήκος 3,6, πλάτος 1,6 και ύψος 1,5 μέτρα αντίστοιχα. Λανσαρίστηκε σε τρεις εκδοχές, hatchback, 3+1 με μία έξτρα πόρτα για ευκολότερη πρόσβαση στις πίσω θέσεις, με τις διαστάσεις να παραμένουν ίδιες και Cabrio με υφασμάτινη οροφή, αυτή δηλαδή που ξεχωρίσαμε εδώ στο instacar. Διαθέσιμο με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν που αποδίδει 95 ίππους και έχει αυτονομία έως και 180 χιλιόμετρα για τη βασική έκδοση και έναν με 118 ίππους και 320 χιλιόμετρα αυτονομία, όπου η Fiat υποστηρίζει ότι μπορεί να ξεπεράσει και τα 400 χιλιόμετρα σε κίνηση εντός πόλης. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 και 150km/h αντίστοιχα και ο χρόνος, που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση σε οικιακή πρίζα είναι 12 ώρες για τη βασική έκδοση και 20 για τη μεγαλύτερη, ενώ χρειάζονται 4 και 6 ώρες αντίστοιχα με φόρτιση σε wallbox.
Ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος, με πρωταγωνιστή την οθόνη του infotainment system στην κεντρική κονσόλα έως και 10,25 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) και το προηγμένο σύστημα Uconnect της Fiat. Ασύρματο Apple CarPlay και Andoid Auto δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Πίσω από το τιμόνι θα βρεις έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το όχημα. Φέρει 3 mode οδήγησης, normal, range, για μεγαλύτερη αυτονομία και sherpa για τη μέγιστη δυνατή αυτονομία, με περιορισμό στην τελική ταχύτητα και στις λοιπές λειτουργίες του αυτοκινήτου, που απαιτούν ενέργεια.
Το Fiat 500e είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 στον προαιρετικό εξοπλισμό. Υφίσταται και mobile app, μέσα από το οποίο ο χρήστης μπορεί να ελέγχει το όχημα και να παρακολουθεί πληροφορίες γ’ αυτό. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές αναφορές στο πρώτο Fiat 500, τόσο στο εξωτερικό του, όσο και στο εσωτερικό του. Τα καθίσματα του είναι από ανακυκλωμένα πλαστικά, ενώ υπάρχει και η επιλογή του συνθετικού δέρματος, το τιμόνι από vegan δέρμα και τα πατάκια από ανακυκλωμένο nylon. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 185 λίτρα. Διαθέτει χειριστήρια σε στυλ “piano” για την διαχείριση του κλιματισμού και του κιβωτίου (μονής σχέσης καθότι ηλεκτρικό). Για το άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών δεν υπάρχουν τα κλασικά “χερούλια”, αλλά κουμπιά, κάνοντας ακόμη πιο ξεχωριστή την εμπειρία. Ένα ακόμη ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι ο ήχος που αναπαράγει το όχημα στην πρώτη εκκίνηση, για τα πρώτα μέτρα, ο οποίος αποτελεί μελωδία του Ιταλού συνθέτη Nino Rota από την ταινία Amarcord. Το κερασάκι στην τούρτα; Κόστος κάτω από 2 ευρώ για 100 χιλιόμετρα και με ευέλικτο leasing χωρίς προκαταβολή από το instacar! “Molto bene” συνδυασμός !
Volkswagen e-Up!
Η πιο σύγχρονη πρόταση αυτοκινήτου πόλης από τον όμιλο της Volkswagen, η οποία παρουσιάστηκε σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση για πρώτη φορά το 2013 με αυτονομία 160 χιλιομέτρων. Με την ανανέωση, που υπέστη το 2019, το e-Up! ανήκει πλέον στα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. Έχει μήκος 3,6, πλάτος 1,6 και ύψος 1,4 μέτρα αντίστοιχα, που επιβεβαιώνουν ότι ανήκει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 83 ίππους και τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 32,30 kWh. Αυτό μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία 260 χιλιομέτρων (σύμφωνα με το πρωτόκολλο “WLTP”) και τελική ταχύτητα στα 130 km/h.
Ο εξοπλισμός του είναι αντίστοιχος με αυτόν των Volkswagen Up! με θερμικούς κινητήρες, δηλαδή κλιματισμός, οθόνη στην κεντρική κονσόλα με ενδείξεις και έλεγχο του ηχοσυστήματος (με συνδεσιμότητα bluetooth). Παρέχεται και μία βάση για τοποθέτηση smartphone. Ο χώρος αποσκευών είναι 213 λίτρα, αποδεκτό νούμερο για την κατηγορία. Όπως τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι και το e-Up! έχει τρεις επιλογές οδήγησης. Το “Normal”, όπου αποδίδει τα μέγιστα, δηλαδή 83 ίππους, το ”Eco”, όπου η απόδοση μειώνεται στους 68 ίππους και τελική ταχύτητα στα 115km/h και το “Eco +”, με πιο μειωμένη απόδοση στους 54 ίππους και τελική ταχύτητα στα 90km/h, για μέγιστη οικονομία και αυτονομία. Όπως όλα τα Volkswagen, έτσι και το e-Up! αποτελεί μία “σίγουρη” πρόταση ανάμεσα στα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, όπως σίγουρο είναι ότι με το ευέλικτο leasing από το instacar θα το ευχαριστηθείς, αφού δεν θα πληρώσεις υπέρογκες προκαταβολές, δεν θα έχεις δεσμεύσεις και όρους και θα έχεις και τη δυνατότητα να το αλλάξεις όποτε θες, εάν αλλάξουν οι ανάγκες σου ή το βαρεθείς, με μία απλή ενημέρωση 30 ημέρες πριν.
Bonus car : Dacia Spring
Η ηλεκτροκίνητη πρόταση της Dacia, που θα είναι διαθέσιμη τον Σεπτέμβρη στη χώρα μας, δείχνει πολλά υποσχόμενη, καταλαμβάνοντας μία θέση στα φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Dacia είναι μία ρουμάνικη εταιρεία αυτοκινήτων, με έτος ίδρυσης το 1966 και παραγωγή οχημάτων από το 1968. Από τον Σεπτέμβριο του 1999 λειτουργεί κάτω από την ασπίδα της Renault, κατασκευάζοντας χαμηλού κόστους αυτοκίνητα, που δανείζονται χαρακτηριστικά αλλά και μέρη από μοντέλα της Renault (π.χ κινητήρες). Στην Ελλάδα, η εταιρεία δραστηριοποιείται επίσημα από το 2008. Το Spring, λοιπόν, είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που κατατάσσεται στην κατηγορία μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης.
Ο σχεδιασμός του θυμίζει Suv, με μήκος 3,7 μέτρα, πλάτος 1,7 και ύψος 1,5 μέτρα αντίστοιχα. Στη χώρα μας, είναι διαθέσιμο με ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 65 ίππων, που τροφοδοτείται από μία μπαταρία χωρητικότητας 27,4 kWh και προσφέρει 220 χιλιόμετρα αυτονομία σε μεικτή χρήση και φτάνει μέχρι και τα 310 σε αστικό κύκλο, με τελική ταχύτητα 125km/h και σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, Extreme και Extreme Plus. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, είναι πλήρης, με a/c, σύστημα πολυμέσων Medianav 7 ιντσών, με υποστήριξη Apple CarPlay και Andoid Auto και πληθώρα συστημάτων ασφαλείας (π.χ σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης), όπως ορίζουν οι κανονισμοί και τα standards της εποχής. Χώρος για 4 επιβάτες και 290 λίτρα για τις αποσκευές. Σχετικά με τη φόρτιση, απαιτούνται 13,5 ώρες για 0-100% σε οικιακή πρίζα και 5 ώρες με χρήση wallbox. To Spring θα είναι διαθέσιμο και σε επαγγελματική έκδοση “cargo”, για “last mile” διανομές ή απλή μεταφορά αντικειμένων.
Αυτά είναι τα πιο στυλάτα και “cool” ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης και micro-cars που ξεχώρισε η ομάδα του instacar και τα οποία μπορείς να βρεις με ευέλικτο leasing, χωρίς προκαταβολή, χωρίς δεσμεύσεις και με δωρεάν αλλαγή οχήματος, όποτε θελήσεις, χωρίς επιπλέον κόστος. Για περισσότερα γύρω από τα οχήματα, την ηλεκτροκίνηση και το micromobility, car reviews, tips και ιδέες για ταξίδια, δες το blog μας. Τα λέμε στο επόμενο!